Agraïment a la premsa per la difusió del Premi “El millor escriptor jove”!

Em fa molta il·lusió expressar el meu agraïment als diversos mitjans de comunicació, com els diaris Món Terrassa i Canal Terrassa, que han fet difusió de la meva fita en haver guanyat el Premi “El millor escriptor jove” del Concurs Intercultural de Relats Breus. El guardó fou anunciat el 4 d’agost durant el Congrés Universal a Arusha (Tanzània) i el vaig assolir amb l’obra en català “La nit dels descobriments”, que es publicarà en un llibre dintre de la col·lecció de contes “La vida secreta dels meus veïns”. Moltíssimes gràcies de tot cor!  






Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

“La llum dels estels”, relat amb què vaig guanyar el Premi Literari AJLC (modalitat públic) (2023, Girona i Barcelona)