Benvingudes i benvinguts!

Soc un noi de 18 anys. M'agrada molt llegir i escriure, així com conrear el meu esperit lingüístic i literari. Per aquest motiu, he decidit iniciar els meus estudis al Grau de Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística a la Universitat Autònoma de Barcelona el curs 2024-2025. A més, m'he animat a crear aquest blog per tal de publicar-hi alguns dels meus escrits i records sobre la meva trajectòria en aquest camí tan encisador com a lletraferit!

Espero que us agradi, i estaré atent i llegiré els vostres suggeriments per tal d’incorporar-hi possibles innovacions per a futurs projectes. Moltes gràcies!







Comentarios

  1. Que bonic!!! Enhorabona, Gerard!!! Gran iniciativa!!!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Agraïment a la premsa per la difusió del Premi “El millor escriptor jove”!

“La llum dels estels”, relat amb què vaig guanyar el Premi Literari AJLC (modalitat públic) (2023, Girona i Barcelona)